Subscribe to RSS feed Підписка на RSS канал or або follow me Йди за мною on Twitter? по щебетати?
Michael had written up a Майкл написав діяльність у review огляд scrutiny контроль of this blog. в цьому блозі. Being honest and in-your-face, I found it a nice read. Бути чесним і у Вашій особі, я знайшов це приємно читати. Do go over there and let him know your thoughts. Як перейти туди і нехай ваші думки знаю.
In his review, Michael said: У своєму огляді, Майкл сказав:
4. 4. No ads on the site, there is nothing wrong with ads but it is refreshing to see that this blogger isn’t just out to make a quick buck (not that it is that easy to make a quick buck with blogging, your better off making a quick buck from a minimum wage job). Немає оголошень на сайті, немає нічого поганого в рекламі, але воно освіжає щоб побачити, що цей блогеру ІСНА € ™ т тільки до зробити швидкий самець (не в тому, що вона полягає в тому, що легко зробити швидкий самець з блогами, ваше краще Здійснення швидко диби від мінімальної заробітної плати робітників).
It caught my eye, because he reflected exactly the same reason because of which I do not place ads here(yet). Він піймав мої очі, тому що він відображає точно тієї ж причини, через які я не розміщувати оголошення тут (поки що).
Most bloggers start a blog, usually on Blogger, and slap ads all over the blog. Більшість блогерів початок блога, як правило, на Blogger, а також оголошення заляпать всього блогу. They write up a few posts, and hope to become the next John Chow or Jeremy Schoemoney or Darren Rowse. Вони пишуть на кілька посад, а також надію на те, щоб стати наступною Джон Чоу і Джеремі Schoemoney або Даррен Rowse. What they do not understand is the hard work, determination and perseverance that the A-listers had. Те, що вони не розуміють, це важка праця, рішучість і наполегливість, що A-listers було. It is these qualities that helped them reach where they are. Саме ці якості, які допомогли їм досягти де б вони не знаходилися.
Fast forward, and every average blogger has ads on his blog. Перемотування вперед, і кожен має середній блогеру оголошень на своєму блозі. They do not take into account that almost the above-mentioned blogs, and many others, did not start out as money-spinning ventures, and was just a place for the authors to relax and share their thoughts every evening after a hard day's work(some were even unemployed). Вони не беруть до уваги той факт, що майже на вищезгадані блоги, та багато інших, не на початку, як гроші-спінінг підприємств, і просто місце для авторів розслабитися і поділитися своїми думками щовечора після важкого робочого дня роботи ( деякі з них навіть безробітні). They did not have ads, and the sponsorship badges covered their hosting and ISP charges. У них не було оголошень та спонсорських пропуску покривали свої хостинг провайдера та зборів.
Here is my line of reasoning: Ось моя лінія аргументації:
- New blogs have low traffic, mostly below 1k. Нові блоги мають низький трафік, в основному нижче 1k.
- They have a fragile readership, which gets frustrated easily. Вони мають хрупкий читацької аудиторії, яка отримує розчарування легко. Loyal readers are few and far apart, and hence there is a lower chance of maintaining readership if they are irritated. Лояльні читачі дуже мало і далеко один від одного, і тому є більш низька ймовірність збереження читачів, якщо вони роздратований.
- CPC (cost-per-click) of these blogs are very low, since they have less demand. КПК (ціна за клік), ці блоги є дуже низькими, оскільки вони мають менший попит.
- CTR (click-through-ratio) is low, usually below 5%. CTR (Click-через-коефіцієнт) знаходиться на низькому рівні, як правило, менш 5%. This is due to many reasons, of which the most important is poor optimization. Це обумовлено багатьма причинами, серед яких найбільш важливим є бідним оптимізації.
- Loading times are affected by ads. Завантажується раз порушені оголошень. Higher loading times equal more frustrated visitors leaving your site before it loads. Вища навантаження рази більше розчаровані рівних відвідувачів, залишили Ваш сайт знаходиться навантажень.
- Poor impression in the eyes of readers. Погане враження в очах читача. Most readers consider blogs with ads in lower esteem than those without ads. Більшість читачів розглянути щоденники з рекламою в нижньому почуття, ніж ті, без оголошення. I personally do this too Я особисто це занадто

Thus, new blogs with ads have many cons. Таким чином, нові блоги з оголошеннями є багато недоліків. Now, let us look at what a typical new blog with low traffic gets: Тепер, давайте поглянемо на те, що типовий новий блог з низьким трафіком отримує:
CPC : $0.1 КПК: $ 0,1
CTR : 3% Рейтинг кліків: 3%
Daily traffic : 250 Щоденний трафік: 250
0.1 x 3% x 250 x 30 = $22.5 0,1 х 3% х 250 х 30 = $ 22,5
The above calculation is actually quite lenient. Наведений вище розрахунок є насправді досить м'яким. Yet, it manages only $22. Тим не менш, він управляє тільки $ 22. This does not take into account the traffic dip during weekend. Це не враховувати трафік падіння протягом тижня. This sum is for blogs with audience comprising of moderately tech-savvy people. Ця сума призначена для блогів з аудиторією в складі помірно тек-підкований людей. If your blog has a target audience of web masters/geeks/hackers, then you are in big trouble, because techies develop AdSense wallpaper effect. Якщо ваш блог цільової аудиторії веб-майстрів / geeks / хакерів, то ви у великій біді, тому що Techies розробити AdSense шпалери ефект. This means that they skip over ads by habit, because they see hundreds of ads every day. Це означає, що вони пропускати оголошення за звичкою, тому що вони бачать сотні оголошень щодня.
Now tell me, would you want to compromise a good reader experience, and low load times just for a meagre sum of $22, less than $1 per day? Тепер скажіть мені, ви б хотіли піти на компроміс хороший читач досвіду, і низька навантаження рази тільки за мізерні суму $ 22, менш ніж на 1 долар в день? You would lose several visitors who hate ads. Ви втратите кілька глядачів, які ненавидять оголошень. Over a longer duration, such pissed-off visitors would hurt your traffic and decrease you earnings more than the $22 you lose every month by not placing ads. Протягом більш тривалого терміну, наприклад обозленний при відвідувачів буде боляче ваш трафік і знизити Вам прибуток більш ніж в $ 22 ви втрачаєте кожен місяць не розміщення оголошень.
I personally would not compromise a neat, easy to read, quick-loading blog for just $22. Особисто я б не скомпроментіровать акуратним, легко читабельним, швидкої навантаження блогу всього за $ 22. Maybe $100+ would suffice. Maybe . Може бути, $ 100 + буде достатньо. Може бути.
Related reading Схожі читанні
- Sony unveils World's Slimmest Display Sony розкриває світі Slimmest Дисплей
- Creative uses of Sony's new razor-thin display Creative використання Sony нової бритву-тонкий дисплей
- Display follower count chicklet with Twitter Counter Дисплей послідовником кол chicklet щебетати по боротьбі з
well patience holds the key which I lack… добре терпіння є ключем, який у мене немає ...
@Ashwini: Yes, you shouldn't stick ads everywhere from word go….It will cause a bad impression. @ Ashwini: Так, ви не повинні дотримуватися оголошення всюди перейти від слів .... Це викликає погане враження. See Michael's review, he says its nice to see a site with no ads. Див Михайло огляду, то він каже, його приємно бачити на сайті без будь-яких оголошень. That says a lot Це говорить багато про що
I'm leaning towards this way of thinking as well. Я схиляються до такої спосіб мислення, як добре. At first I loved the idea of making money by blogging (Something I enjoy), but over time I realised that it was the blogging, not the money, that I really enjoyed. Спочатку я любив ідея заробляння грошей на блогах (что-то мені подобається), але згодом я зрозумів, що це було з блогами, а не гроші, які мені дуже сподобалося. I'm stripping out ads for the time being as well. Я позбавляючи з оголошень в даний час, як добре.
@Michael: Glad you are going towards zero ads. @ Майкл: Glad ви збираєтеся до нуля оголошень. Looking forward to more great stuff from you! Заглядаючи вперед до більш великий матеріал від тебе!