Why new blogs should not display ads Prečo nové blogy by nemala zobrazovať reklamy

ADVERTISEMENT REKLAMA
To get our software and web/tips via email, sign up for Ak chcete získať náš softvér a internetových / tipy prostredníctvom e-mailu, prihláste sa na daily email newsletter denná e-mail newsletter . .
Subscribe to RSS feed Prihlásiť sa na odber RSS feed or alebo follow me za mnou on Twitter? on Twitter?

Michael had written up a Michael napísal up review kontrola scrutiny kontrolou of this blog. tohto blogu. Being honest and in-your-face, I found it a nice read. Byť čestný a in-si-tvár, našiel som to pekné čítanie. Do go over there and let him know your thoughts. Sa tam ísť a dať mu najavo svoje názory.

In his review, Michael said: Vo svojej recenzii, Michael povedal:

4. 4. No ads on the site, there is nothing wrong with ads but it is refreshing to see that this blogger isn’t just out to make a quick buck (not that it is that easy to make a quick buck with blogging, your better off making a quick buck from a minimum wage job). Žiadna reklama na webe, nie je nič zlého na reklamy, ale to je osviežujúci vidieť, že tento blogger ISNA € ™ t spravodlivý von, aby sa rýchlo babku (nie, že je tak jednoduché, aby sa rýchlo buck s blogy, si lepšie robiť rýchlo babku z minimálnej mzdy zamestnania).

It caught my eye, because he reflected exactly the same reason because of which I do not place ads here(yet). Ho zachytil môj pohľad, pretože odráža presne z rovnakého dôvodu, pretože z toho nemám miesto reklamy tu (zatiaľ).

Most bloggers start a blog, usually on Blogger, and slap ads all over the blog. Väčšina bloggerov štart blog, zvyčajne na Blogger, a plácnutí reklamy na celom blogu. They write up a few posts, and hope to become the next John Chow or Jeremy Schoemoney or Darren Rowse. Píšu do niekoľkých miest, a dúfam, že sa budúci John Chow alebo Jeremy Schoemoney alebo Darren Rows. What they do not understand is the hard work, determination and perseverance that the A-listers had. To, čo nechápu, je tvrdá práca, odhodlanie a vytrvalosť, že-listers mal. It is these qualities that helped them reach where they are. Práve tieto vlastnosti, ktoré im pomohli dostať tam, kde sú.

Fast forward, and every average blogger has ads on his blog. Rýchly posun vpred, a každý priemerný blogger má reklamy na svojom blogu. They do not take into account that almost the above-mentioned blogs, and many others, did not start out as money-spinning ventures, and was just a place for the authors to relax and share their thoughts every evening after a hard day's work(some were even unemployed). Neberie do úvahy, že takmer vo vyššie uvedenej-blogy a veľa iných, nezačal tak, ako peniaze-spinning podnikania, a to len miesto pre autorov relaxovať a zdieľať svoje myšlienky každý večer po náročnom pracovnom dni ( niektorí boli dokonca aj nezamestnaných). They did not have ads, and the sponsorship badges covered their hosting and ISP charges. Nemali reklamy a sponzorstva odznaky na ktoré sa vzťahuje ich hosťovaní a ISP poplatkov.

Here is my line of reasoning: Tu je môj spôsob uvažovania:

ADVERTISEMENT REKLAMA

  • New blogs have low traffic, mostly below 1k. Nové blogy majú nízkou intenzitou premávky, väčšinou pod 1k.
  • They have a fragile readership, which gets frustrated easily. Majú krehké čitateľov, ktorá sa dostane ľahko frustrovaní. Loyal readers are few and far apart, and hence there is a lower chance of maintaining readership if they are irritated. Verní čitatelia málo a sú ďaleko od seba, a teda je menšia šanca na udržanie čitateľského, ak sú podráždené.
  • CPC (cost-per-click) of these blogs are very low, since they have less demand. CPC (cost-per-click) na tieto blogy sú veľmi nízke, pretože majú menšie nároky.
  • CTR (click-through-ratio) is low, usually below 5%. CTR (click-through-ratio) je nízky, zvyčajne nižšia ako 5%. This is due to many reasons, of which the most important is poor optimization. To je spôsobené mnohých dôvodov, z ktorých najdôležitejšie je zlá optimalizácia.
  • Loading times are affected by ads. Loading časy sú ovplyvnené reklamy. Higher loading times equal more frustrated visitors leaving your site before it loads. Krát vyššiu záťaž rovnajúcu frustráciu návštevníci opúšťajú vaše stránky, ako zaťaženie.
  • Poor impression in the eyes of readers. Zlý dojem v očiach čitateľov. Most readers consider blogs with ads in lower esteem than those without ads. Väčšina čitateľov za blogy s reklamami v nižšej závažnosti ako bez reklám. I personally do this too Ja osobne to príliš ;)

Thus, new blogs with ads have many cons. Tak, nové blogy s reklamami majú veľa nevýhod. Now, let us look at what a typical new blog with low traffic gets: Teraz, pozrime sa na to, čo typický nový blog s nízkou intenzitou premávky dostáva:
CPC : $0.1 CZK: 0,1 dolárov
CTR : 3% MP: 3%
Daily traffic : 250 Denná prevádzka: 250

CPC x CTR x Daily Traffic x 30 days in a month = Earnings for a month CPC x CTR x denne Transport x 30 dní v mesiaci = Zisk za mesiac
0.1 x 3% x 250 x 30 = $22.5 3 x 0,1% x 250 x 30 = 22,5 dolár

The above calculation is actually quite lenient. Vyššie uvedený výpočet je vlastne celkom zhovievavé. Yet, it manages only $22. Napriek tomu, že riadi iba 22 dolárov. This does not take into account the traffic dip during weekend. To však neberie do úvahy dopravné omoc počas víkendu. This sum is for blogs with audience comprising of moderately tech-savvy people. Táto suma je pre blogy s publikom obsahujúce stredne tech-pútavé ľudí. If your blog has a target audience of web masters/geeks/hackers, then you are in big trouble, because techies develop AdSense wallpaper effect. Ak je váš blog má cieľovú skupinu webových majstrov / mágov / hackermi, potom ste v průšvih, pretože Technici rozvíjať AdSense wallpaper účinok. This means that they skip over ads by habit, because they see hundreds of ads every day. To znamená, že preskočiť reklamu zo zvyku, pretože vidia stovky reklám každý deň.

Now tell me, would you want to compromise a good reader experience, and low load times just for a meagre sum of $22, less than $1 per day? A teraz mi povedzte, by ste sa mali ohroziť dobrú skúsenosť čitateľa, a nízke zaťaženie doby len pre chudé čiastku 22 dolárov, menej ako 1 dolár na deň? You would lose several visitors who hate ads. By ste prísť o niekoľko návštevníkov, ktorí nenávidia reklamy. Over a longer duration, such pissed-off visitors would hurt your traffic and decrease you earnings more than the $22 you lose every month by not placing ads. Na dlhšiu dobu, ako naštvaný-off návštevníci by si ublížiť prevádzku a zníži sa zisk viac ako 22 dolárov prídete každý mesiac tým, že umiestnenie reklamy.

I personally would not compromise a neat, easy to read, quick-loading blog for just $22. Ja osobne by som nebola ohrozená úhľadné, ľahko čitateľný, quick-loading blog za pouhých 22 dolárov. Maybe $100+ would suffice. Maybe . Možno $ 100 + bude stačiť. Možno.

To get our latest articles, Ak chcete získať naše najnovšie články click here to sign up tu je možné sa prihlásiť for our free email newsletter or subscribe to pre náš bezplatný e-mailový spravodajca, alebo sa prihlásiť k odberu RSS feed RSS feed

§ Comments § Komentáre
  • Ashwini says: Ashwin hovorí:

    well patience holds the key which I lack… aj trpezlivosť má kľúč, ktorý mi chýba ...

  • Sumesh says: Sumesh hovorí:

    @Ashwini: Yes, you shouldn't stick ads everywhere from word go….It will cause a bad impression. @ Ashwin: Áno, mali by ste sa držať reklamy všade, od samého začiatku .... To spôsobí, že zlý dojem. See Michael's review, he says its nice to see a site with no ads. Pozri Michael preskúmanie, hovorí jej pekné vidieť, že stránky bez reklám. That says a lot , Ktorý hovorí, že veľa ;)

  • Michael from Pro Blog Design says: Michael z Pre Blog Design hovorí:

    I'm leaning towards this way of thinking as well. Ja som naklonil k tomuto spôsobu uvažovania. At first I loved the idea of making money by blogging (Something I enjoy), but over time I realised that it was the blogging, not the money, that I really enjoyed. Sprvu som miloval nápad, ako zarobiť peniaze prostredníctvom blogov (Niečo ma baví), ale časom som pochopil, že to bolo blogov, nie peniaze, ktoré som si naozaj užila. I'm stripping out ads for the time being as well. Som stripping z reklamy v súčasnej dobe tiež. :)

  • Sumesh says: Sumesh hovorí:

    @Michael: Glad you are going towards zero ads. @ Michael: Som rád, že sa chystáte k nule reklamy. Looking forward to more great stuff from you! Tešíme sa na ďalšie skvelé veci od vás!

  • § Leave a Reply § Leave a Reply